Jenis-jenis penawar penyakit yg di rawat :-

Anda mungkin tidak pecaya dan mungkin ada yg berkata tidak logik bila saya megatakan saya merawat semua jenis penyakit tidak perlu pembedahan , tidak perlu makan ubat dan pesakit tidak perlu menghabiskan ribuan wang utk menyembuhkan penyakit yg dialami,


Insyallah saya akan merawat yg terbaik utk menyembuhkan penyakit anda dalam masa 5 minit .Alhamdulillah teknik yg saya gunakan untuk merawat dan menolong menyembuh ribuan pesakit selama 16 tahun ini seperti.

kancel payu dara,kancel otak ,kancel hidung deman,selsema,asma,lemah jantung,sakit jantung, sakit lutut,kebas kaki dan tangan,perut kembung,koma,tomo,kencing manis,darah tinggi,mudah tertidur,sukar hendak tidur,sakit tangan ,sakit kaki,tumit,tapak kaki sakit,lemah badan,cepat letih,strok,slicdics,tulang bengkok, mati pucuk,kurang nafsu lelaki dan wanita,sakit kepala,mata kelabu,mata silau,cepat mengantuk,sakit pinggan,sakit buah pinggan,batu karang, yg sudah buat baypast,yg sudah buat dialisis semua jenis penyakit yg penah saya rawat ..alhamdulillah kesembuhan itu pasti.


pembedahan bay pas jantung,buah pinggan,otak dll bukan jalan penyelesai ,doktor tidak pernah berpikir utk mencari jalan penyelesai malah doktor setiap hari mencipta penyakit dan mencipta ubat - ubatan sahaja, pembedahan dan ubat- ubatan bukan jalan pemyembuhan tapi pesakit menjadi penagih dadah yg di istiraf oleh doktor dan kerajaan, dadah dan pembedahan bukan penyembuh malah sengsara .


jika di izin Allah saya mahu lihat teknik rawatan saya ini di pratik seluruh dunia dan dapat menolong jutaan manusia tampa makan ubat,tampa pembedahan, tampa kos yg tinggi dan mencari penyelesai sebab- sebab penyakit yang di alami oleh manusia sejagat.saya dengan iklas ingin menolong siapa saja yang sakit.jika ada pakar-pakar perubantan dunia ingin berkongsi merawat dan menyembuh penyakit saya sedia bekerja sama ..insyallah.


Islam way of live

yang benar

Asfanizam Abdullah



Wednesday, December 30, 2015

HATI BENGKAK

sebab - sebab belakunya bengkak hati dan kerosakan hati:- 

hati bengkak atau hati rosak  semua ini di sebabkan darah utk ke hati semakin berkurangan ,dan disinilah belaku berbagai penyakit kepada hati inilah sebab utama penyakit akan belaku pada hati, darah adalah makanan @ pembawa segala jenis zat dan  segala jenis galian utk penyuburan pada hati jika belaku kekurangan zat (darah) pada hati ,hati semakin rosak dan sakit. menyebabkan  darah lama akan bertukar menjadi bahan kimia disebabkan memakan ubat yg berlebihan..lama kelamaan hati akan rosak dan sel akan mati di dalam hati .




gambarajah 1

gambarajah 2
urat ke hati tidak dapat mengalir 100% ini disebabkan urat tersepit di antara tulang belakang dan tulang rusuk T2 kiri atau kanan
gambarajah 3
hati yg rosak disebabkan darah sudah tidak ada atau semakin berkurangan, darah berkurangan bermakna  semua vitamin,zat dan segala galian sudah tidak ada maka berlakulah kerosakan dan kematian sel utk penyuburan pada hati..disinilah kuman akan muadah menyerang hati yg kurang daya ketahanan  dan hati akan rosak sebab memakan terlalu banyak ubat yg disyorkan oleh doktor dan ubat yg dibeli diluar tampa kebenaran doktor.


tanda-tanda hati sakit atau rosak mata menjadi kuning,perut bengkak,letih,lesu dan berbagai lagi penyakit mengikut ketahanan tubuh seseorang.


TANDA-TANDA PENYAKIT HATI 



  • Kulit dan mata yang muncul kekuningan ( jaundice)

    • Nyeri perut dan pembengkakan
    • Pembengkakan pada kaki dan pergelangan kaki
    • Kulit gatal
    • Warna urin gelap
    • Warna tinja pucat, atau disertai dengan darah
    • Kelelahan kronis
    • Mual atau muntah
    • Kehilangan nafsu makan
    Gejala diatas bisa dilihat secara langsung namun kadang hanya berbentuk perubahan tubuh yang cenderung melemah dan daya tahan tubuh berkurang sangat drastis seperti pada gejala penyakit jantung. Demikian hal-hal mengenai penyakit hati (liver) dan tanda-tanda penyakit liver yang perlu anda ketahui, semoga sehat selalu dan jaga kebugaran tubuh anda.
    sila hadir dipusat rawatan PRISSNA utk merawat hanya 5 minit :Insyallah.


    No comments:

    Post a Comment

    IKUTI PERKEMBANGAN PESAKIT YG SEDANG DI RAWAT...

    di sini hanya paparkan gambar pesakit yg Kronik sahaja...