Jenis-jenis penawar penyakit yg di rawat :-

Anda mungkin tidak pecaya dan mungkin ada yg berkata tidak logik bila saya megatakan saya merawat semua jenis penyakit tidak perlu pembedahan , tidak perlu makan ubat dan pesakit tidak perlu menghabiskan ribuan wang utk menyembuhkan penyakit yg dialami,


Insyallah saya akan merawat yg terbaik utk menyembuhkan penyakit anda dalam masa 5 minit .Alhamdulillah teknik yg saya gunakan untuk merawat dan menolong menyembuh ribuan pesakit selama 16 tahun ini seperti.

kancel payu dara,kancel otak ,kancel hidung deman,selsema,asma,lemah jantung,sakit jantung, sakit lutut,kebas kaki dan tangan,perut kembung,koma,tomo,kencing manis,darah tinggi,mudah tertidur,sukar hendak tidur,sakit tangan ,sakit kaki,tumit,tapak kaki sakit,lemah badan,cepat letih,strok,slicdics,tulang bengkok, mati pucuk,kurang nafsu lelaki dan wanita,sakit kepala,mata kelabu,mata silau,cepat mengantuk,sakit pinggan,sakit buah pinggan,batu karang, yg sudah buat baypast,yg sudah buat dialisis semua jenis penyakit yg penah saya rawat ..alhamdulillah kesembuhan itu pasti.


pembedahan bay pas jantung,buah pinggan,otak dll bukan jalan penyelesai ,doktor tidak pernah berpikir utk mencari jalan penyelesai malah doktor setiap hari mencipta penyakit dan mencipta ubat - ubatan sahaja, pembedahan dan ubat- ubatan bukan jalan pemyembuhan tapi pesakit menjadi penagih dadah yg di istiraf oleh doktor dan kerajaan, dadah dan pembedahan bukan penyembuh malah sengsara .


jika di izin Allah saya mahu lihat teknik rawatan saya ini di pratik seluruh dunia dan dapat menolong jutaan manusia tampa makan ubat,tampa pembedahan, tampa kos yg tinggi dan mencari penyelesai sebab- sebab penyakit yang di alami oleh manusia sejagat.saya dengan iklas ingin menolong siapa saja yang sakit.jika ada pakar-pakar perubantan dunia ingin berkongsi merawat dan menyembuh penyakit saya sedia bekerja sama ..insyallah.


Islam way of live

yang benar

Asfanizam Abdullah



Thursday, November 5, 2015

PENAFIAN PENYAKIT KENCING MANIS DISEBABKAN GULA OLEH KAJIAN DOKTOR

secara jujur saya menafikan penyakit kencing manis berpunca dari memakan makanan yg manis, megapa saya berkata begitu

1. Nabi berbuka puasa dgn buah kurma
Rasulullah Shallallahu ‘Alayhi wa Sallam bersabda :
إذا كان أحدكم صائما فليفطر على التمر فإن لم يجد التمر فعلى الماء فإن الماء طهور
“Apabila diantara kalian berpuasa, berbukalah dengan kurma, jika tidak ada kurma, maka berbukalah dengan air, sebab air itu suci”. 
dan kebanyakan makanan nabi manis seperti madu lebah,buah angur,buah delima,kurma dan minuam susu kambing.
dan jika kita tidak memakan makanan manis badan anda akan menjadi lemah dan tak bertenaga,

 

 




2. kita tidak pernah lihat orang yg sakit kencing manis dan memakan ubatan kencing manis sembuh dari penyakit kencing manis yg pasti orang yg sakit kencing manis memakan ubat kencing manis sampai mati,

3.megapa ada setengah orang sahaja berpenyakit kencing manis buruk kaki dan kena potong kaki dan ada yg penyakit kencing manis tak potong kaki.
4.Jika benar dakwaan doktor kaki yg buruk itu kencing manis dan megapa dikaki sahaja berlakunya keburukan megapa tidak belaku di tangan dan angota manusia yg lain sedangkan pesakit itu mengalami penyakit kencing manis .contoh  "jika air dicampor pewarna sudah tentu air itu bertukar warna " begitulah juga akan belaku pada pesakit kencing manis sudah tentu seluruh tubuh badannya terkena penyakit kencing manis ...tetapi megapa ia belaku keburukan di kaki sahaja..?


Dan ini jawapanyanya yg tepat  sebab kaki pesakit itu buruk adalah disebabkan darah tidak dapat mengalir dgn lancar kekaki 100%  bukan disebabkan makanan yg manis dan jika mahu jawapan yg tepat sila hubungi pusat rawatan PRISSNA.








No comments:

Post a Comment

IKUTI PERKEMBANGAN PESAKIT YG SEDANG DI RAWAT...

di sini hanya paparkan gambar pesakit yg Kronik sahaja...