Jenis-jenis penawar penyakit yg di rawat :-

Anda mungkin tidak pecaya dan mungkin ada yg berkata tidak logik bila saya megatakan saya merawat semua jenis penyakit tidak perlu pembedahan , tidak perlu makan ubat dan pesakit tidak perlu menghabiskan ribuan wang utk menyembuhkan penyakit yg dialami,


Insyallah saya akan merawat yg terbaik utk menyembuhkan penyakit anda dalam masa 5 minit .Alhamdulillah teknik yg saya gunakan untuk merawat dan menolong menyembuh ribuan pesakit selama 16 tahun ini seperti.

kancel payu dara,kancel otak ,kancel hidung deman,selsema,asma,lemah jantung,sakit jantung, sakit lutut,kebas kaki dan tangan,perut kembung,koma,tomo,kencing manis,darah tinggi,mudah tertidur,sukar hendak tidur,sakit tangan ,sakit kaki,tumit,tapak kaki sakit,lemah badan,cepat letih,strok,slicdics,tulang bengkok, mati pucuk,kurang nafsu lelaki dan wanita,sakit kepala,mata kelabu,mata silau,cepat mengantuk,sakit pinggan,sakit buah pinggan,batu karang, yg sudah buat baypast,yg sudah buat dialisis semua jenis penyakit yg penah saya rawat ..alhamdulillah kesembuhan itu pasti.


pembedahan bay pas jantung,buah pinggan,otak dll bukan jalan penyelesai ,doktor tidak pernah berpikir utk mencari jalan penyelesai malah doktor setiap hari mencipta penyakit dan mencipta ubat - ubatan sahaja, pembedahan dan ubat- ubatan bukan jalan pemyembuhan tapi pesakit menjadi penagih dadah yg di istiraf oleh doktor dan kerajaan, dadah dan pembedahan bukan penyembuh malah sengsara .


jika di izin Allah saya mahu lihat teknik rawatan saya ini di pratik seluruh dunia dan dapat menolong jutaan manusia tampa makan ubat,tampa pembedahan, tampa kos yg tinggi dan mencari penyelesai sebab- sebab penyakit yang di alami oleh manusia sejagat.saya dengan iklas ingin menolong siapa saja yang sakit.jika ada pakar-pakar perubantan dunia ingin berkongsi merawat dan menyembuh penyakit saya sedia bekerja sama ..insyallah.


Islam way of live

yang benar

Asfanizam Abdullah



Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.

IKUTI PERKEMBANGAN PESAKIT YG SEDANG DI RAWAT...

di sini hanya paparkan gambar pesakit yg Kronik sahaja...